PWT Group

Branding

PWT Group ejer og driver de to herretøjskæder, Wagner og Tøjeksperten, som samlet har +140 butikker i Skandinavien. Butikkerne sælger en række forskellige tøjbrands, herunder PWT’s egne stærke brands som JUNK de LUXE, Lindbergh, Bison, Jack’s Sportswear Intl. mfl.

OPGAVEN

PWT Group har været en tæt samarbejdspartner i mange år, hvor vi løbende har hjulpet dem i den grafiske udvikling af virksomhedens forskellige brands, både på tøjmærke- og kædeniveau. Ofte ved at udvikle og definere en grafisk linje for deres mange brands i forskellige brandbooks. Der er skabt stærke brandidentiteter ved at samle brand-værdierne og præsentere de respektive brands visuelle udtryk i en brandbook. Det giver brandet et ensartet udtryk på tværs af alle kanaler og øger troværdigheden. Veldefinerede og velskrevne brandbooks giver desuden PWT’s medarbejdere noget at støtte sig op ad i såvel den interne som den eksterne kommunikation.

KUNDE

PWT Group

DISCIPLINER

Art direction, Visual identitet, Photo/Video direction, Grading, Brand building, Print, Tryksager, Branding, Brandbooks, Graphics, Instore, Kampagner, Signage, POS, Skiltning mm.

LINK

JUNK de LUXE – Brandbooks

Junk de Luxe brandbook med teksten "Eclectic Juggling" og "Classic Vintage Clothing."
Brandbook for Junk de Luxe med portræt af mandlig model, der udtrykker brandets stil.

BISON – Brandbooks

Brandbook for BISON tøjmærket med tekst og billede af trægrene.
BISON brandbooks i grå og beige farver stablet på et trægulv.

Lindbergh – Brandbooks

Lindbergh brandbook med illustrationer af moderne mand og brandværdier.

RELATEREDE CASES